Lidmaatschap

Lid worden kan altijd, en is niet duur.

• jeugdleden (kabouters, welpen, pupillen, schooljeugd en jongens /meisjes betalen €25 per jaar.

• senioren betalen € 32,50 per jaar (senioren betalen geen inleg bij ledepartijen).

Een inschrijfformulier kunt u aanvragen via kfjanreitsma@gmail.com.

Wilt u lid af worden, dat is jammer, maar dan graag een mailtje voor 31 december 2024 naar kfjanreitsma@gmail.com.

Donateurs

Wilt u donateur worden van onze kaatsvereniging? Dan kunt u lid worden van 'Stichting Vrienden van K.F. Jan Reitsma’. Aanmelden kan via kfjanreitsma@gmail.com

Steun kan ook als Keatskameraat, een soort club van l00, dan steunt u de vereniging voor € 25 jaar, krijgt u een vermelding als keatskameraat in de sportbar en het merkeboekje.

Leeftijdscategorie
Voor het jaar 2024 is de indeling als volgt:

Categorie Leeftijd
kabouters 2015 of jonger
Welpenmeisjes en -jongens 2013 en 2014
Pupillenmeisjes en -jongens 2011 en 2012
Schoolmeisjes en -jongens 2009 en 2010
Meisjes en jongens 2006, 2007 en 2008

Willen jullie oefenen?

Onder zestien jaar wordt er alleen geoefend met een begeleider!

Kaatsballen om mee te oefenen zijn af te halen bij Willem Fopma 602151 of 06- -15115421

Afdeling en KNKB Shirts

Parturen die voor de vereniging keatsen, krijgen afdelingsshirts en een trainingspak te leen van de club, deze worden uitgedeeld door Myja Zijlstra.

Ook de KNKB-tenues liggen bij Myja.

Na afloop van het seizoen alle kleren graag weer inleveren bij Myja, Haedstrjitte 48.

Kransen
Graag de Kransen hoepels van oude kransen schoon inlever bij Marco Zijlstra, Headstrjitte 48. Deze kunnen zo nog een keer gebruikt worden!

KNKB

Alle belangrijke informatie die kaatsliefhebbers nodig hebben is te vinden op de internetsite van de KNKB (www.knkb.nl). Hier vinden jullie bijvoorbeeld: het wedstrijdschema van de KNKB-wedstrijden in alle categorieën, achtergrondinformatie van verenigingen, interviews, het laatste nieuws en nog veel meer. Ook via deze pagina kunnen jullie je opgeven voor KNKB- en regiowedstrijden.