Opgave kaatswedstrijden

Opgave voor Regio en KNKB op de KNKB-site www.knkb.nl.

Je zelf verantwoordelijk bent voor de opgave voor een regiowedstrijd, natuurlijk willen wij daarbij helpen. Om er al een beetje in te komen, hebben wij hieronder een kleine beschrijving over de opgave toegevoegd. Zijn er nog vragen of lukt het niet om je op te geven, dan kan en mag je altijd contact met de jeugdcommissie of het bestuur.

Uitleg:

Wanneer je op de KNKB site bent, zie je rechtsboven in de rode balk een kopje in het blauw “Geef je op”.

Nu kom je op de pagina met de wedstrijdagenda. Je hebt bij de zoekfunctie “Wedstrijdtype” de keuze uit KNKB en regio, je klikt op regio en drukt op zoeken. ( Zie foto hieronder)

Je krijgt nu een scherm met de regiowedstrijden in beeld. Hier kan je op datum zoeken naar de wedstrijd waarvoor jij je wil aan melden. Let er bij regiowedstrijden op dat daar achter de regio “Mid Fryslan” wordt vermeld. Je klikt hier op de categorie ( welpen, pupillen etc.) waar je in speelt.

Vervolgens krijg je het aanmeldscherm in beeld, (zie foto hieronder).

Je klikt op “Aanmelden”, hier vul je jouw bondsnummer en geboortedatum in. ( Zie foto hieronder)

Vervolgens druk je op volgende, op dit scherm krijg je jouw naam te zien. Hier kan je ook jouw mailadres invullen, zodat je de bevestiging van aanmelding op de mail krijgt. Als je dit hebt gedaan, klik je op bevestigen.

Ter controle of alles goed is gegaan, ga je naar de “Aanmeldlijst”, op deze lijst staat nu jouw naam vermeld.

(Het volgende geldt bij KNKB-wedstrijden) Een avond voor de wedstrijd, komt de wedstrijdlijst op de site te staan, hier kan je zien bij wie je bent ingedeeld en tegen welk partuur je de eerste wedstrijd moet spelen.

Voor het aanmelden voor een KNKB-wedstrijd kan je deze beschrijving ook gebruiken. Bij de Wedstrijdtype kies je dan voor KNKB i.p.v. regio.