Wintertraining Federatie Mid Fryslân

In de najaarsvergadering zijn de plannen van Federatie Mid Fryslân voor het komende jaar gepresenteerd, waaronder het programma van de wintertrainingen.

De trainingen worden op dezelfde manier georganiseerd als vorig jaar waardoor het, onder andere, mogelijk is om in niveaugroepen te kunnen trainen. Mid Fryslân denkt dat ze hiermee meer rendement uit de wintertrainingen kunnen halen en op deze wijze de kaatsers beter kunnen voorbereiden op het komende kaatsseizoen.

Federatie Mid Fryslân heeft ons gevraagd om bij ons eigen kaatsvereniging te inventariseren welke kaatsers in aanmerking willen komen voor deze training. Als richtlijn wil Mid Fryslân in eerste instantie hetzelfde criteria hanteren zoals dat bij de federatiewedstrijden gebruikelijk is, namelijk de opslagafstand.

Welpen meisjes op federatie niveau 10 meter, op KNKB niveau 13 meter

Welpen jongens op federatie niveau 11 meter, op KNKB niveau 14 meter

Kosten

Omdat de groepsindeling nog niet bekend is, kan Mid Fryslân nog geen exacte bedragen noemen. Waarschijnlijk zullen de kosten voor de training van de welpen rond de 35 euro en voor de overige categorieën 45-50 euro zijn. Dit natuurlijk geheel afhankelijk van de groepssamenstelling.

Wil je aan de wintertraining van Mid Fryslân meedoen, geef je dan op via email kvjanreitsma@gmail.com.

Vermeld bij aanmelding:

Geboortedatum

Postcode en Woonplaats

Telefoonnummer

Email adres

Niveau: A, B of C

Bondsnummer.

Trainingsdata:

Zondag 24 januari

Zondag 31 januari

Zondag 7 februari

Zondag 14 februari

Zondag 21 februari

Zondag 28 februari ( voorjaarsvakantie)

Zondag 6 maart

Zondag 13 maart

Zondag 20 maart

Zondag 27 maart ( paaszondag)

Zondag 5 april ( reserve)

Graag aanmelden voor 20 december, zodat de groepen tijdig ingedeeld kunnen worden.