Sponsor worden

K.V. Jan Reitsma - staat voor Kaatsvereniging Jan Reitsma uit Reduzum welke in 1904 is opgericht. Zoals veel verenigingen en stichtingen wordt ook onze vereniging door vrijwilligers gesteund.

Onze kaatsvereniging is de laatste jaren aan het groeien, we hebben inmiddels 50 jeugdleden die bij ons trainingen volgen, de trainingen worden door vrijwilligers gegeven.

Maar wij hebben ook financiële steun nodig, bijvoorbeeld voor het kopen van materiaal voor de trainingen en competities. Daarbij kunt u denken aan; kaatsballen, linten om velden te leggen, pionnen, telegraaf en wedstrijdkleding. Dit is maar een kleine greep waar steeds geld voor nodig is om de jeugd op goed niveau te laten functioneren.

Mogelijkheden sponsoring van onze club

Bij onze club zijn er diverse manieren om te sponsoren. Zo zijn er  "standaard" pakketten waar uit te kiezen valt maar in overleg is er ook maatwerk mogelijk.

Jeugdsponsorpakket 1 ( € 25,00 )

• 3 jarig contract ( of zoals overeengekomen);
  • Vermelding van de bedrijfsnaam in de vorm van een advertentie op de website.

Jeugdsponsorpakket 2 ( € 50,00)

• 3 jarig contract ( of zoals overeengekomen);
  • Vermelding van de bedrijfsnaam in de vorm van een advertentie op de website;
  • Het verkrijgen van een link naar het bedrijf op de website met een omschrijving van het bedrijf.

Jeugdsponsorpakket 3 ( € 100,00)

• 3 jarig contract ( of zoals overeengekomen);
  • Mogelijkheid voor een presentatie van de sponsor op de website; ( dit kan zijn in de vorm van een filmpje, interview etc..)

Sponsoring ledenpartij ( € 150,00 )

• 3 jarig contract ( of zoals overeengekomen);
  • De ledenpartij krijgt de naam van het bedrijf, dit wordt vermeld op de website, facebook, Linepraet ( dorpskrant) en op de wedstrijdlijsten;
  • Vermelding van de bedrijfsnaam in de vorm van een advertentie of logo op de website;
  • Tijdens de partij een reclamebord, vlag of iets dergelijks op het veld;

Heeft u vragen over sponsoring van de ledenpartij, of over de jeugdsponsorpakketten, neem dan contact op met Frank Koopmans of Myja Zijlstra

Reclameborden

Een andere manier van sponsoring kan via reclameborden plaatsvinden.

A. Reclamebord (en) met de afmeting van ca. 300 x 110 cm die gedurende de contractduur worden geplaatst op het sportveld

B. Reclamebord(en) met aangepaste maten van 270 x 60 cm die gedurende de contractduur worden geplaatst op het sportveld.

Tarieven:

A. Voor een 3 jarig contract € 200,00 per jaar

B. Voor een 3 jarig contract € 175,00 per jaar

De kosten van het aanmaken en onderhoud van de borden zijn voor rekening van de opdrachtgever en blijven dus ook eigendom van de opdrachtgever.

De genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Overige mogelijkheden

Naast jeugdsponsoring en sponsoring via reclameborden zijn er diverse mogelijkheden om naamsbekendheid van uw bedrijf in de kaatssport via Jan Reitsma te bewerkstelligen.

Hierbij valt te denken aan:

• Plaatsen van een los reclamebord
  • Beschikbaar stellen van kaatsballen
  • Sponsoring van een ledenwedstrijd
  • Sponsoring van speciale prijzen
  • Telegraafsponsoring
  • Kaats aanmerkers met bedrijfslogo
  • Bankensponsor

De tarieven voor de sponsoring van een specifieke activiteit zijn maatwerk en worden in een persoonlijk gesprek met u vastgelegd.

Product sponsoring of sponsoring in natura is natuurlijk ook mogelijk en wordt tevens in een persoonlijk gesprek met u vastgelegd.

Voor administratieve afwikkelingen kunnen wij u, een factuur sturen waarop tevens ons banknummer staat vermeld.

Wij hopen op uw steun te kunnen rekenen!